lunes, 10 de mayo de 2010

seguimos de maratón...reto 4 y 5 de KdS...

Estas chicas de KdS no paran!!! nos están haciendo trabajar como nunca!

El reto 4 de Ali nos proponía una inspiración a partir de la palabra "alegría"... i la verdad es q es una palabra muy inspiradora y q da para muchísimas cosas! así q, hice un mini!!!








El reto 5 de Cristina era de color, nos proponía una combinación estupenda entre el marrón y el azul, una de mis favoritas! así q, marchando otro mini... el marrón lo ponen las mismas fotos, q están impresas en sepia marrón, un efecto q me gusta mucho! luego la decoración en diferentes azules.







5 comentarios:

  1. M'encanten!!!! i a més fas minis! wualaaaaaaaaa! jo amb els Lo ja vaig de c... ets un crack! són molt i molt xulos, felicitats!
    petonets xoxo

    ResponderEliminar
  2. osti tu quina currada!! d'on treus el temps?? eeei el segell de 100% fet a mà m'encanta. I el top 10 genial, bona idea lo de les fotos sepia.
    ptoneets!

    ResponderEliminar
  3. Tots aquest treballs (KdS)que has fet són fantàstics. Però es que aquesta combinació de colors és la meva preferida. I les fotos t'han quedat genials!
    Salutacions. Sílvia

    ResponderEliminar
  4. Ostres Laura! no había vist aquests minis! quina currada! T'han quedat superbé i la idea del top ten citys amb les fotos en sepia és molt bona!!! Ja me'ls ensenyaràs in person!

    ResponderEliminar